NIOK Alapítvány

 

„13600–Adhat Vonal” pályázati felhívás telefonhívással támogatható adománygyűjtő rendszer használatára közhasznú szervezetek részére

A Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány hazai mobil- és távközlési szolgáltatókkal (Magyar Telekom Nyrt., Telenor Magyarország Zrt., Vodafone Magyarország Zrt., Invitel Távközlési Zrt.) partnerségben működteti a „13600 – Adhat Vonal” adománygyűjtő hívószámot, melyen keresztül közhasznú szervezeteket támogathatnak az adományozók.

13600 – Adhat Vonal - elindult a széleskörű telefonos adományozás Magyarországon

A rendszert az adhat.hu portálon keresztül a Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány üzemelteti. A program elindulását a Magyar Telekom, a Telenor Magyarország és a Vodafone Magyarország együttműködése biztosította, a jogi környezetet a Nemzeti Média- és Hírközlési hatóság (NMHH) szabályozása tette lehetővé.

Fórum a 2011-es NCA pályázatokról

Budapest Főváros Önkormányzata és a NIOK Alapítvány szeretettel meghívja fenti című civil fórumára
Esemény időpontja: 
2011. január 26.

Vezetői tréning: Időgazdálkodás, célmeghatározás

A képzés célja: a szervezetek irányításával, vezetésével foglalkozó szakemberek továbbképzése, hogy munkájukat nagyobb hatékonysággal, újabb módszerek bevonásával végezzék.
Képzés időpontja: 
2011. február 24.
Feliratkozás RSS - NIOK Alapítvány csatornájára